Digitaalne turundus
Digitaalne turundus võimaldab ettevõtetel jõuda oma sihtrühmani lihtsamalt kui kunagi varem, kasutades ainulaadseid ja kulutõhusaid meetodeid
Mis on digitaalne turundus?
Digitaalne turundus on traditsiooniliste turundusmeetoditega võrreldes mõõdetavam ja kulutõhusam, võimaldades klientidel saavutada paremaid tulemusi väiksemate kuludega.
Digitaalne turundus võimaldab teil jälgida ja analüüsida iga turunduskampaania tulemusi üksikasjalikult, võimaldades teil hinnata oma investeeringute tõhusust ning teha igal ajal andmepõhiseid kohandusi oma strateegias.
Digitaalsed kommunikatsioonikanalid võimaldavad teil suhelda oma sihtrühmaga reaalajas, luua huvitavat ja kaasahaaravat sisu, mis aitab tugevdada kliendisuhteid ning suurendada lojaalsust.
Oleme teile abiks nii kampaania loomise ja seadistamisega kui ka hilisema haldamise ja andmepõhise parendamisega.
Väiksem eelarve
Madalamad turunduskulud, eelarve paindlikkus, erinevad hinnamudelid (kliki, kuvamise, kliendi jne. kohta)
Kampaania juhtimine
Kampaaniate muutmine, peatamine ja parendamine on võimalik igal ajal
Tulemuslikkuse mõõtmine
Iga turunduskampaania tulemuste kohta on põhjalik andmestik ja rapordid
Täpne sihtrühma määratlemine
Võimaldab täpselt määratleda ja valida kindlat sihtrühma näiteks vanuse, soo, demograafiliste andmete, huvide järgi
Kampaaniate testimine
Lai valik vahendeid erinevate reklaamivõimaluste, sisu, strateegiate ja edastuskanalite testimiseks
Meie teenuste hinnapoliitika on kohandatud mikro- ja väikeettevõtja võimalustega
Sotsiaalvõrgustikud
- Kampaaniate väljatöötamine sotsiaalmeedia platvormidel, nagu Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, et levitada sisu ja suhelda sihtrühmadega
- Sotsiaalmeedia lehekülgede haldamine, aktiivse digitaalse kohaloleku säilitamine
- Soovitatav minimaalne reklaamieelarve 100 eurot kuus
Reklaam YouTube's
- Kuvage oma reklaami YouTube’is, kõige populaarsemal videosisu platvormil. Valige oma vaatajaskonda huvide, demograafiliste andmete ja käitumise alusel
- Reklaamivideo ettevalmistamine ja loomine
- Soovitatav minimaalne reklaamieelarve 100 eurot kuus
Kontekstipõhine meediareklaam
- Google AdSense’i abil reklaamide kuvamine teistel teie teenuste või toodetega seotud veebilehtedel, et jõuda uute sihtrühmadeni, kes on huvitatud sarnastest toodetest või teenustest
- Soovitatav minimaalne reklaamieelarve 100 eurot kuus
Otsingukampaania
- Võimas vahend, mis aitab suunata uusi kliente Google’i otsingutulemustest teie veebilehele
- Google AdWords’i reklaamide paigutamine
- Kampaaniate haldamine, tulemuste ja tõhususe jälgimine
- Soovitatav minimaalne reklaami eelarve 100 eurot kuus
"Tere tulemast, minu nimi on Oxana ja mul on hea meel näha teid meie veebilehel. Olen saanud koolitust digimaailma parimatelt, sellistelt nagu Google ja Meta. Olen kindel, et minu teadmised ja oskused aitavad meil üheskoos saavutada uusi kõrgusi teie ettevõtte arengus!"