Digitaalse kohaloleku arendamine
Meilt leiate tõhusaid tehnikaid ja strateegiaid oma ettevõtte digitaalse kohaloleku arendamiseks.
Mis on digitaalne kohalolek?
Digitaalne kohalolek on kõik, mida ettevõte teeb internetis, sealhulgas veebileht, sotsiaalmeedia tegevus ja veebireklaam, et leida uusi kliente, reklaamida oma tooteid või teenuseid ja suurendada müüki.
Sageli leiavad väikeettevõtjad, et neil puudub aeg ja oskused digitaalse kohaloleku tõhusaks haldamiseks. Siinkohal tuleme appi meie – pakume strateegiaid, lahendusi ja pidevat tuge.
Erialased oskused
Turundusstrateegiate, praeguste suundumuste ja vahendite tundmine
Integreeritud lähenemine
Kõikide kanalite vahelise mõju maksimeerimiseks
Tõhus ressursihaldus
Eelarve optimeerimine, aja ja vaeva kokkuhoidmine
Suurendada brändi tuntust
Eristuda konkurentidest ja olla kergesti äratuntav
Mõõdetavad tulemused
Regulaarne aruandlus edusammude ja saavutatud tulemuste kohta
Pakume teile terviklikku lähenemist digitaalse kohaloleku arendamiseks, sealhulgas veebilehe optimeerimist, et suurendada selle leitavust otsingumootorites, sisu loomist ja edendamist, mis köidab ja hoiab lojaalsena teie sihtrühma, ning aktiivset sotsiaalmeedia kohalolekut, et suhelda klientidega.
Analüütika ja regulaarse jälgimise abil hindame oma strateegiate tõhusust ja teeme parimate tulemuste saavutamiseks vajalikke kohandusi.
Brändi loomine ja tugi
- Teie ettevõtte praeguse positsiooni ja ainulaadsete tugevuste määratlemine
- Ettevõtte identiteedi arendamine
- Kodulehe või e-poe arendamine
- Reklaambännerite, videote, brändimaterjalide väljatöötamine
Strateegia arendus
- Sihtrühma kindlakstegemine ja analüüsimine
- SMART eesmärkide seadmine
- Ainulaadse müügipakkumise väljatöötamine
- Turundusvahendite ja kanalite valik
müügiedendusplaani väljatöötamine
Kampaaniate realiseerimine
- Reklaamikampaaniate loomine vastavalt strateegiale
- Reklaammaterjalide loomine (illustratsioonid, videod, sisu kirjutamine veebilehele, sotsiaalvõrgustikesse jne).
- Reklaamikampaaniate käivitamine ja jälgimine
Monitooring ja tugi
- Peamiste tulemusnäitajate jälgimine
- Vajaduse korral strateegia kohandamine
- Tulemuste aruandlus
- Veebipõhise kohaloleku säilitamine
Meie töö peamised sammud teie eesmärkide saavutamise teel
1 samm: Te võtate meiega ühendust
Saame tuttavaks ja analüüsime teie praegust olukorda. Määratleme teie kliendiprofiili, eesmärgid, sihtrühma ja brändi positsioneerimise
2 samm: Strateegia planeerimine
Töötame välja teie isikupärastatud edendamisstrateegia vastavalt teie eesmärkidele. Määrame kindlaks kanalid ja meetodid, millega lähme edasi
3 samm: Ettevalmistav etapp
Loome strateegia elluviimiseks puuduvad elemendid: ettevõtte identiteet (CVI), veebileht või e-pood, animatsioonid ja reklaamvideod, illustratsioonid ja bännerid
4 samm: Rakendamine
Loome reklaamikampaaniad vastavalt strateegiale, jälgime nende tulemusi ja tõhusust, toetame tegevust sotsiaalvõrgustikes, esitame teile regulaarselt iganädalasi aruandeid
"Tere tulemast, minu nimi on Oxana ja mul on hea meel näha teid meie veebilehel. Olen saanud koolitust digimaailma parimatelt, sellistelt nagu Google ja Meta. Olen kindel, et minu teadmised ja oskused aitavad meil üheskoos saavutada uusi kõrgusi teie ettevõtte arengus!"